Telefonie volgens de nieuwste eisen in de praktijk

nurse on callIn de huisartsenpraktijk maken tijdrovende dagelijkse telefoongesprekken een groot deel uit van het werk van de huisarts als de assistenten. Het maken van, verzetten of annuleren van afspraken, het traineren van hulpvragen en telefonische consulten zijn een dagelijks terugkerende routine.

Het telefoonsysteem moet gewoon werken, eenvoudig te bedienen zijn en beschikken over diverse handige functionaliteiten. Omdat de prioriteiten van medewerkers van een huisartsenpraktijk niet niet liggen bij het verbeteren van hun telefonische bereikbaarheid tijdens of buiten de praktijkuren, heeft men meestal geen idee dat juist hier een verbeterslag valt te realiseren. Medichain heeft zich ten doel gesteld om als expertise organisatie voor de praktijkvoering huisartsen hierbij te helpen en is vanuit jarenlange kennis in de huisartsen branche gericht op de dagelijkse problematiek van de moderne huisartsenpraktijk.

Medichain heeft een unieke telefooncentrale in de Cloud die de patiënten automatisch en met een –speciaal voor de huisartsenpraktijk ingesproken- professionele meldtekst te woord staat en de bellers naar u doorverbindt:

  • De meldteksten zijn afgestemd op de openings- en sluitingstijden van de praktijk;
  • De assistente beschikt over een automatisch wachtveld tijdens drukke momenten;
  • De assistente(n) kunnen gesprekken aannemen vanaf de PC, bureautoestel, draadloos toestel of headset;
  • Zowel binnen als buiten de praktijkuren kunt u gesprekken aannemen vanaf uw eigen smartphone, die tevens als verlengstuk van uw telefooncentrale werkt;
  • Buiten kantooruren wordt, indien wenselijk, een spoedlijn aangeboden die de beller doorschakelt naar een collega of samenwerkende praktijk. 
  • De smartphone kan worden ingeschakeld als verlengstuk van de telefooncentrale.

Een saillant detail is dat Hosted telefonie van Medichain u feitelijk niets kost, maar zelfs geld oplevert ten opzichte van uw huidige telefoonvoorziening !

Gespreksopname voor vast & mobiel:  

De gespreksopname of voicerecording is een mogelijkheid die kan worden geactiveerd, indien het voor de praktijk belangrijk is om bijvoorbeeld conversaties te kunnen terug te zoeken als ondersteuning voor gemaakt afspraken of als trainingsmogelijkheid voor  uw eigen serviceverlening.

Het is dan wel van belang dat rekening gehouden wordt met de regelgeving die hieromtrent van toepassing is. Laat onze professionals u hierover nader informeren.

Hosted telefonie van Medichain biedt u vele functionaliteiten lees meer hierover in ons artikel uit MedZ nr. 5. 

Lees ook de oplossing die Medichain heeft uitgewerkt als VoIP hosted telefonie

Geplaatst in Hosted telefonie, ICT, Innovatie, MedZ, Telefonie, VoIP telefonie, Wachtkamerscherm, Zorggroep.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *